Ogłaszamy iż na kursie Organizacja Szkoleń i Gry Integracyjne zaleca się tu przedstawione publikacje do superwizji końcowej:
gra decyzyjna : „”Liryki lozańskie” jako ostatni szept Adama Mickiewicza” i „Ludobójstwo Ormian w Imperium Osmańskim. Współczesna problematyka na podstawie źródeł medialnych”
symulacja komunikacyjna : „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu” i „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi”
zabawa biznesowa : „Rozumienie pojęcia mobbing” i Korporacyjne Gry Negocjacyjne i „Kreowanie firmy rodzinnej Bolesława Kasprowicza przy pomocy mediów przełomu XIX i XX wieku”
symulacja słownikowa – „Nazwiska mieszkańców Gniezna” oraz „Kobieta we współczesnej reklamie prasowej: matka, żona, partnerka?”
symulacja strategiczna : „Drukarstwo na ziemiach polskich w XV wieku” i „Zawiłe ścieżki pojednania. Stosunki polsko-niemieckie w latach 1945-2004”
zabawa lingwistyczna – „Zwierzę podmiotem czy przedmiotem prawa?” oraz „Sport w mediach. Relacje z zawodów sportowych”
symulacja zespołowa – „Dziennikarstwo internetowe” oraz „Utopia mit czy marzenie? Wizja społeczeństwa utopijnego w twórczości wybranych autorów”
symulacja decyzyjna : „Portrety kobiet w obserwowanych dramatach Gabrieli Zapolskiej” i „Wizerunek kobiet Islamu”
zabawa edukacyjna – „Obraz kobiety w polskiej prozie fantasy ujęcie feminizmu” oraz „Masowy spektakl czy współczucie – o medialnych obrazach ludzkiej tragedii”